Pyttis fest! Golvet.

Pyttis fest var mycket lyckad!
Mycket bra jobbat Pyttis!
Det hände mycket men det är en scen eller bild jag inte kan få ur huvudet.

Den så kallade "Bambi på hal is" incidenten.
Under kvällen så hade någon, några spillt ut öl/vin på hela dansgolvet vilket gjorde att det blev glashalt.
Dansgolvet förvandlades plötsligt till ett inferno av snubblande människor som stöp i backen.
Får faktiskt säga att det var en mycket komisk syn.

Själv lyckades jag hålla mig på fötterna till priset av att se ut som en fullständigt idiot.
Spasmiskt och ryckande flaxade jag runt likt en skata på LSD och lyckades jag förtvivlat hålla mig på fötter i en (om någon skulle sett det) mycket märklig dans. Så märklig att det antagligen hade sett bättre ut att bara falla ner hårt i golvet.

Som tur var antar jag ingen såg det, eftersom de flesta antagligen hade lika stora problem att hålla balansen.

Skadade: Pyttis
Orsak: Halt golv, mopp, öl, dans
Skada: Fall på röven
Tillståndet är kritsikt men stabilt


Kommentarer
Postat av: Pyttis

Riktigt kul att du såg och kommer ihåg mitt tarvliga försök att dansa och moppa golvet samtidigt!

Halt som på en isbana skulle det showas för gäster (damer) men slutade med en piruett och duns i golvet.

Fick gå hem själv på denna stora dag... ;-)

2011-10-18 @ 22:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0