Jag gillar inte fåglar mer



Idag gjorde jag mat på jobbet.
Det blev en god blandning av stekt bacon, stekt ägg, stekta champinjoner och två tomater.
Att dricka en kanna juice.
Efter stekningen la jag upp maten på en tallrik och gick ut och satte mig i solen.
Men jag kände att det var något som fattades. Just det, dagstidningen.
Jag går in igen för att hämta tidningen, när jag kommer ut igen ser jag ett virrvarv
av fiskmåsar skränande fly från bordet.

Asen har ätit upp min mat.
Asen har ätit upp all min mat och vält ut min juice.
Sen när börja fåglar äta svamp och tomat??! Kan någon berätta det?
Vad är det frågan om!? Det måste ju va fel i huvudet på dom!

Nä tyvärr där sjunk djurarten Fåglar(Aves) på min lista.
Fåglar är nu inte värda mer en ett skadedjur.
Skulle jag få frågan "vilka djur hatar du mest?" så skulle svaret bli:

Myggor, fästingar, termiter och framförallt  fåglar, dessa ohederliga tjuvar!


Kommentarer
Postat av: sebbo

hehehehe....

2009-06-11 @ 13:09:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0